İş aramaktan kafayı yemek üzereyim, aşırı bunalıma girdim. Nasıl toparlanabilirim?

Herkese selam 24 yaşındayım iş arıyorum fakat süreç çok zor geçiyor iyice bunalıma girdim yok bulamıyorum çok fazla da bi tecrübem yok açıkçası hayalim okumaktı ama yapamadım hayat şartları beni hep başka yola sürükledi artık umutlarım kalmadı hiç bi şey için kendimi iyi hissetmiyorum toparlanamiyorum da en azından benim gibi birileri varsa toparlanmissa çözüm nedir çünkü dipten çıkamıyorum bu çok zor

İş aramaktan kafayı yemek üzereyim, aşırı bunalıma girdim. Nasıl toparlanabilirim?
Cevapla