Depresyon sonrası ilişki ve sosyalleşme isteksizliği normal mi, bu döngüyü nasıl kırarım?

Şimdi ben depresyona girdikten sonra hiçbir şekilde canım ilişki yapmak istemiyor hani insanlarla konuşmak istemiyor, sanki hani adım atıyorum mesela internetten rastgele insanlarla konuşayım diyorum, sonra aman boş ver ben bununla mı uğraşacağım diye böyle boş vermişlik oluyor ve hiçbir sebebi yok ama konuşup sosyalleşmek istiyor bir tarafım, bir tarafım hiçbir şekilde hiçbir insanla görüşmek istemiyor. Çok saçma sapan bir döngüdeyim şu anda ne yapacağımı bilmiyorum. İnsanlarla mesela mesajlaşıyorum, bir süreden sonra konuşmak istemediğim için yani rahatsız hissettiğim için mesajlarına dönmemeye başlıyorum ve insanlar yanlış anlayabiliyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum.
Güncellemeler
1 ay
Millet neden benim bir ilişkiden çıktığımı ve ondan sonra bu şekilde olduğumu düşünüyor arkadaşlar her ilişki bir erkek ve kadın arasında olacak diye bir şey yok arkadaşlık ilişkisi denen de bir şey var ben arkadaşlık ilişkisi ve sevgililik hepsi genel olarak konuştum yani hiçbir şekilde insanlarla konuşasım gelmiyor
Depresyon sonrası ilişki ve sosyalleşme isteksizliği normal mi, bu döngüyü nasıl kırarım?
Cevapla