Sosyallesmeyince hayat anlamsız ve boş geliyor ve vücut depresyona giriyor
Ama sosyalleşmek de istemiyorum sevmiyorum ne yapsam
Sosyallesmeyince hayat anlamsız ve boş geliyor ve vücut depresyona giriyor
Ama sosyalleşmek de istemiyorum sevmiyorum ne yapsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence sende sosyalleşebilirsin
maalesef ben de öyleyim. iki türlü de mutlu etmiyor ayrıca
Cidden ya napicaz biz
: (((( bi çaresi bulunur elbet
O halde yaşlılara çık velet Erkeklerle arkadaş ol yaşıtların ilgi çekmiyorsa
Aynı valla kısır döngüye girdim
Nolcak peki böyle:((
Nasıl rahatsan öyle yaşamalısın bence. Bir gün canın sosyalleşmek isterse çıkıp sosyalleşirsin
Hobil bul