Neden sosyal ortamda mutlu olamıyorum, insanlarla iletişim beni çok yoruyor?

dışarı çıkmak arkadaşlarımla eğlemek gezmek vs vs istiyorum ama sanki içimde bir yaşlı var. kimseyle eğlenemiyorum kendimi sürekli uzaklaştırmak zorunda hissediyorum. kisaca neden bir fikriniz var mı benim gibi olan vs
Neden sosyal ortamda mutlu olamıyorum, insanlarla iletişim beni çok yoruyor?
Cevapla