İş bulamıyorum, zorbalıyor, sürekli uyuyacağım diyorum, sanki işin var diyor. Ben gerçekten kafaya takıyorum artık bunu.
2 ay
İş bulamıyorum, zorbalıyor, sürekli uyuyacağım diyorum, sanki işin var diyor. Ben gerçekten kafaya takıyorum artık bunu.
o nasıl bir insan ya? Asıl bu zamanlar psikolojik olarak destek olması lazım. Sana destek olmak yerine köstek olan bir insan neden hala sevgilin?
Özgüvenimi çok düşürdü evdeyim zaten o da giderse kimsen yok gibi
Şu an yaşadığın şey işsizlikten bile daha yorucu, farkındayım… 😔 Partnerinin seni desteklemesi gerekirken dalga geçmesi resmen can acıtıyor. Bu laf sokmalar bildiğin psikolojik şiddet, bunu hafife alma lütfen.
Onunla sakin bir anda “Bu sözlerin beni çok kırıyor, motivasyonumu bitiriyor.” diye netçe konuşman lazım. Değiştirme niyeti yoksa da önce kendini koru, sınır koy. Senin değerin işinle ölçülmez. 💔🫶 Peki, onunla bu konuyu hiç ciddi ciddi konuşmayı denedin mi?
Konuştum daha önce ama yapmaya devam ediyor
Ahh canım ya bu çok yıpratıcı bir döngü 😔💔
Konuşmana rağmen devam ediyorsa bu artık bilerek canını yakmak demek. Şimdi biraz kendine odaklanma zamanı.
Onun her lafına içinden “bu onun saygı sorunu benim yetersizliğim değil” diye karşılık ver. İç sesini değiştir ki lafları direkt ruhuna işlemesin. 💭🧠
Sonra da kendine şu soruyu sor: “Ben hayatımı beni aşağılayan biriyle mi geçirmek istiyorum?” Cevap büyük ihtimalle hayır. Çünkü partner dediğin işin varken de yokken de yanında durur köstek olmaz.
Ayrılık kararı hemen verilmez ama en azından içinden “gerekirse giderim” gücünü hissetmen lazım. O zaman sözleri seni daha az sarsar. 🧩
Bu süreçte iş aramaya devam et ama bunu ona kanıtlamak için değil kendin için yap. Sen tembel falan değilsin şu an moralin yerle bir olduğu için daha da zorlanıyorsun sadece.
İstersen yaz buraya mesela hangi alanda iş arıyorsun biraz da onu konuşalım belki beraber fikir üretiriz 💌✨
Cevap
8Cevap
Bugun bu şartlarda destek olmayan birisinden ilerde ne gibi bir beklentin olabilirki gelecek adına
Ayrılmalısın. En ufak iş konusunda böyle yapan ilerde neler yapmaz düşün
Bir erkek de sevgilisine bunu söylüyorsa ne bileyim ben şimdi onun erkekliği batsın..
Yardımcı olabilirim kardeşim çevirme geniştir her sektörde çalıştım
Oyle ınsanla ömür gecmez.
Şakasına mı yapıyor yoksa cidden ezikliyoe mu
Hep diyor işte hala evdesin is bul çalış senin için diyorum ama ben alinmiyorum artık çünkü zafen benim icjn sorun
Ayrılarak.
Ayrıl aw
Ayrilarak
O sevgili mi şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?