
Direkt tatlı alın. Sufle olur, turta olur, cupcake olur, 🌞 arada bir çiçek de alın tabii.
Eşiniz, sevgiliniz size çiçek almasa ve çiçek almayı gereksiz para israfı görse ne düşünürsünüz?

Direkt tatlı alın. Sufle olur, turta olur, cupcake olur, 🌞 arada bir çiçek de alın tabii.
Eşiniz, sevgiliniz size çiçek almasa ve çiçek almayı gereksiz para israfı görse ne düşünürsünüz?
Haklı derim ama ufak jest de isterim. Tanıdık birisi papatya koparıp verecekti. Saçmalama, sen çiçek olsan seni de öyle koparsalar hoşuna gider mi demiştim. Bu farkındalıkla yapay çiçek olabilir ama o da gerçekten çöp. Enerjimi düşürüyor. Evet evet, sevgilim haklı 😂😂
Çiçek almayı tamamen “israf” görmesi beni üzer açıkçası ama mesele çiçek değil, jestin önemsenmemesi 💐
Sevgilin “bana göre gereksiz ama sen mutlu oluyorsan alırım” diyorsa problem yok, bu anlayışlı bir tavır. Ama “ne gerek var, saçma bunlar” kafasındaysa, orada biraz romantizm eksikliği var derim.
Bu arada senin fikrin bence tatlı: bazen çiçek, bazen sufle, turta, cupcake… Hem mide hem gönül doyurma paketi 😍
Cevap
4Cevap
Ne alaka 3-5 Euro bir şey bir çiçek alamıyorsa gitsin balkonda atlasın.
Çiçek gibi davranmadikca aldığı çiçek değer görmez bende
Aslinda ciceğin önemi yok.
Seni düsünüyorum mutluluğun önemli anlami tasidiğina inaniyorum
Bende öyle görüyorum nedense 🙄 zaten solup gidiyor
Yenilebilir çiçek al o zaman derim 😅
hiçbir halt olmayacak adam profili
Haklıdır derim vardır bi bildiği 😄
En mantıklısı derim
Hoş olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?