Fotoğraftaki gibi banknotlardan oluşan bir çiçek buketi sizce görgüsüzce bir hediye mi? Böyle bir hediye alsanız ne düşünürdünüz?

Fotoğraftaki gibi banknotlardan oluşan bir çiçek buketi sizce görgüsüzce bir hediye mi? Böyle bir hediye alsanız ne düşünürdünüz?

Böyle bir sey alsam birisinden anında soğurum. Bu kadar görgüsüzlük olamaz yani. Öyle insanlar çevremde olmaz umarım, elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum zaten 🖤
Neden görgüsüzlük olsun ki bence gayet güzel. En azından değişik bir hediye. Diğerlerinden daha farklı ve bir anlamı var. Ben bu tarz değişik hediyelere şahsen bayılırım. Alışılmış hediyeler etmek yerine böyle değişik ve esprili hediyeler etmek daha hoş. Şahsen bana bu tarz hediye alınsa çok hoşuma giderdi. Asla görgüsüzlük olarak görme. Hediye almanın düşünmüş olmanın netesi görgüsüzlük. Bence bu karşıdaki insanın hoşuna gider ve değişik bulduğu için bir tık daha gider diye düşünüyorum.
65 yaşında bir gazeteci abi kapıcının karısına ev temizletiyor bornozla geziyor bne orta sehpaha da böyle bir meyva tabağına dizmiş paraları neyse düzenli sqyodu karıyı kocadan ayrıldı yerini buldu karı. meşhur bir sözdür para orşbya gösterilir :D
Saçına dolar takanlar var sen ne diyorsun
doğru 😃 o zamanlar saçına dolar takanlar yoktu, para buketi yapıyorlardı. Nereden nereyeee
Enflasyon yüksek olunca tl den dolara geçilmiş zaman içinde :D
Cevap
34Cevap
Görgüsüzlük değil
Çok fazla görgüsüzlük hemde anca kendini bilmez bir insan böyle bir hediye yollar başka bir hediye bulamamış sanki de gitmiş bunu almış bundan daha çok güzel hediyeler var özel anlamlı bir hediye alsa çok güzel olurdu mesala bazı insanlar görgüsüzlükte çığır açmış.
Hem de nasıl. Öyle bir değersizlik duygusu ki kendinde sunacak güzel bişey yokmuş gibi para sunmak. Çiçeklerin güzelliğini değerli bulmayıp, değeri paraya yüklemek. Bunu yapan parasını kaybetse tüm güvendelik hislerini kaybeder herhalde
Anlamsız bi hediye olurdu benim acımdan. Para hediye edilmez sayet ihtiyac yoksa. Gerçi varsa bile edilmez, borc verilir. Hediye konseptine ters
o değilde hepsi bir 200 dolar bile etmiyor oraya koyarım 500 euro al sana görgüsüzlğk:PPPPP bari 200 lükten yapılsaymış
Normâlde görgüsüzlük fakat neden bilmiyorum komik geldi 😅
benim hoşuma gitti hediyenin parasıyla eşim böyle bir şey yapsa hoşuma gidebilir
Neden görgüsüzlük olsun , o para için çalışmıyor muyuz
Ne düşünceli insan yaaa hem çiçekleri koparıp öldürmemiş hem de parayı boşa harcamamış derim
canım birisi ile karşı karşıya olduğumu fark eder ve mekanı sessizce terk ederim
G*rizekalı kelimesi sansürlenmemeli
Haklısın
Yoo kendim istediğimi aliyim diye yapmış düşünürüm
Çok itici. Resmen aklıma kroyum ama para bende sözü geldi😅 anında buz gibi olurum..
kadınlara hakarettir bu ben hiç bir kadına yapmam bunu
Hayır görgüsüzlük değil bana alabilirsiniz. Hatta hemen alın ömür boyu dua ederim
carparim suratina 100 lira ne yav para mi bari 200 luk olsun.
TL buketi alan kaldirim kenarindan dikenli otlari toplayip getirmis gibi olur.
Dolar buketi olursa orkide gibi bisey olmus olur.
Yani kisaca olur ama icindeki para cinsi cok onemli 😄
Umarim bu para buketi birine hediye edilmemistir 😄
Şık bir hediye değil, çiçek almasa daha iyiymiş. Yardım yapar gibi.
Tl nin artık giç bi değeri yok o yüzden görgüsüzlükte sayılmaz
Böyle olmaz çıkarken komidinin üzerine bıraksa daha kibar olurdu.
Bunu annem babam verse sevinirim ama onun dışında başkasının böyle bir hediye vermesi hoş değil.
orada 3 bin falan var ssjjs görgüsüz bari dolar ya da euro yapsaymış djdjg o zaman bi işe yarardı 😂
Görgüsüzlük diyen kadınların %10'luk kısmını ayırıyorum, Geriye kalan %90 havada kapardı 😂
Sen bana ne demek istiyorsun bakışı atarım bu ne kabalık böyle!!!
USD cinsinden varken TL cinsinden hediye gönderen görgüsüzün dik alasıdır:)
Paranın düşen değerini düşünür ve kendimi ülke ekonomisinden girip, global sorunların içinde boğulurken bulurdum.
En alası..
Ultra lüks olan biri bu tarz şeylere girismez.
Kapıma bununla gelen olduda ben mi redettim
Görgüsüzlüğün daniskasi.
Bence buyuk görgüsüzlük hemde
Görmüş olduğum en güzel çiçek buketi ☺
Yüzlüğün kıymeti kalmadı dolarla yapsaydı
şakası bile iğrenç bence
Kafasına atardım para buketini görgüsüz
Kesinlikle görgüsüzlüktür.
Dolarlardan yapılmışsa güzeldir.
Çok güzel canım çekti,😅😅😅
şunu hediye eden kadın candır
İstemiyorsa alabilirim
Hangi aptal yollamış acaba derim 🤮🤮
Ben çiçek sevmiyordum zaten
Bence öyle ya da karşı taraf parayı sevdiği için
Sahte para bulunca benim hareketler
Akşama seks yapalım hediyesi bu
Görgüsüzlükte master yapmış
İstemem gelse de kabul etmem
Kıroluğun güncelleşmiş hali
komik olurdu
Evet
Hemde aşırı
Berbat hediye
Evet görgüsüzce
Tabi ki görgüsüzlük
Error verirdim heralde
bencede aw
Evet görgüsüzlük
Hos karsilamam.
Baya
Görgüsüzce
Yuh mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?