Çiçek almak için ödenen para size de boşa gidiyormuş gibi gelmiyor mu?

Ben bu olaya tamamen sinir oluyorum. Bir buket cicek aliyorsun 500 - 1000 lira. Alip veriyorsun buketle bir fotograf cek at sosyal medyaya, sonra cicegi evde bir koseye koy 2 3 gun orada kurusun. Al cope at. Senin bir fotograf oldu bin lira 😂
Çiçek almak için ödenen para size de boşa gidiyormuş gibi gelmiyor mu?
Çiçek almak için ödenen para size de boşa gidiyormuş gibi gelmiyor mu?
Cevapla