Ben bu olaya tamamen sinir oluyorum. Bir buket cicek aliyorsun 500 - 1000 lira. Alip veriyorsun buketle bir fotograf cek at sosyal medyaya, sonra cicegi evde bir koseye koy 2 3 gun orada kurusun. Al cope at. Senin bir fotograf oldu bin lira 😂
Çiçek almak için ödenen para size de boşa gidiyormuş gibi gelmiyor mu?
Babam hep anneme çiçek alır, bana da alır. Pazar sabahı rutinidr ama öyle pahalı buketler almaz. Nişanşımın da çiftliği var, oradan çiçek toplar ufak buket yapar verir ama babamın seviyeye ulaşamadı henüz... ayrıca ben verdiği çiçekleri kurutup saklıyorum hep, çok pahalı buketlere gerek yok belki ama çiçek kadını da erkeği de mutlu eden bir şey bence
Niye yaa ciceklerde canlı varlıklar değil mi ki tabi alınan insan değerini bilmezse o ayrı ki solan cicekleri çöpe atmaya insan kiyamiyor onlardan bile bir şeyler yapılıyor onlarda yazık atmayın yaa çöpe
Evet ben de acıyorum ya saksılı çiçek alırım ya da başka bir hediye. En azından tatlı alsan yenir ağzın tatlanır ama çiçek sadece bir görsel olarak kuruyup gidiyor
kapital sistemin aşk oyunlarından biri de bu işte hocam romantik akşam yemeği gibi bu da mideye giren yemek aynı ama rezervasyonlu filan olunca işte servet gidiyor :D
Mesele neye ne kadar verdiği değil mesele harcadığı miktarı görmemesi :D Yoksa gitsin 2000 versin demiyorum. Sadece bazı şeyler görmezden gelinir mutlu ediyorsa arada yapılabilir.
Elbette arada yapilir. Ben genelleme olarak sureklilikten bahsettim 😊 Bana bu sacma geliyor bilmiyorum. Kadinlarin cogu icin memnun edici oldugu kesin 😂
Bence kurutulup saklanabilir, sonucta saksida da olsa illa bir gun kuruyacak. Onemli olan kiz arkadasinin nasil ciceklerden hoslandigini dusunerek hediye etmek onu. Amac mutlu bir ani birakmak. Zaten her sey en az 1000 tl, yemek yesen de oyle. Yemek yiyorsun doyuyorsun sonra yine acikiyorsun yani. Bence onemli olan o ani yaratmak, hesap yapmaya gerek yok.
Mantik gibisi var mi? 😂 Hayir mesela o parayi yemege verelim, parfume verelim, kiyafete verelim, gezelim ona verelim. 😂 Sonra basak kavga edilen erkek oluyor. 😏
bence çiçek almak güzel bir şey, boşa giden bir para olarak görmüyorum, olay fotoğraftan ibaret değil çiçeği her gördüğümüzde düşünüldüğümüzü hissetmemiz aslında :)