Erkek arkadaşımın bana çirkin demesi ve değersiz hissettirmesi aşkımızın bittiği anlamına mı geliyor?

Erkek arkadaşım sürekli güzel olduğumu söylerdi ama son zamanlarda makyajlıyken bile çirkin olduğumu söylüyor. Onun gibi bir adam için yeterince güzel olmadığımı biliyorum. Ayrıca ilişkinin başındaki gibi bana değer vermiyor. Aşkımız öldü mü?

Erkek arkadaşımın bana çirkin demesi ve değersiz hissettirmesi aşkımızın bittiği anlamına mı geliyor?
Cevapla