Erkek arkadaşım sürekli beni değersiz hissetiyor beni yok sayıyor neden?

Erkek arkadaşıma güveniyorum seviyorum onunda beni sevdiğini biliyorum ciddi giden bir ilişkimiz var fakat bu aralar zor şeyler yaşıyor yanında olamıyorum çalışmak için uzağa gitti derdini benimle paylaşmıyor aksine benden uzak duruyor arkadaşıyla ağlıyor bana sadece onla ağladık diyor böyle olunca kendimi değersiz hissediyorum bu konuyu açınca seni ben kendimden hissediyorum o yüzden.. Ben seni düşünmem sen benim eşim olacaksın gibi cümleler kuruyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
Erkek arkadaşım sürekli beni değersiz hissetiyor beni yok sayıyor neden?
Cevapla