Erkek arkadaşım çok iyi bir insan ama ben ve kendisi dışında kimseyi umursamıyor neden böyle?

Erkek arkadaşım genel olarak çok iyi ama hem aşırı üşengeç hem de fazla sahipleiyor tamam kıskaçlık konusu normal olabilir ama genel olarak çok daraltıyor ve ne yapacağımı bilmiyorum çok üzüluyorum sinirlenince küfürler hakaretler ediyor beni her şeyden herkesten çok sevdiğini biliyorum ailesinden de fazla sevdiğini biliyorum ama tedavi görmesi gerektiğii düşünuyorum dile getiriyoru ben deli değili diyor telefonunu benden saklıyor koç burcu ısrar ettiğim için vermediğini söylüyor ne yapmam gerektiğini bilmiyoru gerçekten artık dayanamıyorum 3 yıldır beraberiz çevremdeki herkes farkında yaptıklarının ama ona göre bunlar normal ne yapmam gerektiğimi bilmiyorum

Erkek arkadaşım çok iyi bir insan ama ben ve kendisi dışında kimseyi umursamıyor neden böyle?
Cevapla