Erkek arkadaşım beni umursamiyor uzulunce gönlümü almaya çalışmıyor seviyor yanı sevdiğini dusunuyorum ama niye böyle?

4 aydır çıkıyor çokta seviyorum aşırı çok seviyorum ama çok sınırlı baya bir sınırlı hemde ufak biseyi buyutebilicek kadar bende oleyim ama surekli altan alıyorum surekli ben gönül almaya çalışıyorum aynı okuldayiz son sinifiz mesala biz bugün kuselim yarin hicyanima uğramaz ben uzgun oluyum o hep haklı görür kendini ya ben umursanmak istiyorum onemsesin biraz peşinden kossun istiyorum çok mutsuzum ağlamaktan harap oldum ne yapmam gerek. Sevmediğini düşünüyorum yanı sevmiyor gibi değil ailesiyle falanda tanıştım anneside sınırlı biri olduğunu demişti ama sorun sınırı değil sorun beni onemsememesi
Erkek arkadaşım beni umursamiyor uzulunce gönlümü almaya çalışmıyor seviyor yanı sevdiğini dusunuyorum ama niye böyle?
Cevapla