Erkek arkadaşım bana kendimi değersiz hissettiriyor. Nasıl davranmalıyım?

1buçuk yıllık bir birlikteliğimiz var. derdin bu mu diyeceksiniz ama evet bu, kendimi hiç değerli görmüyorum onun gözünde. ona şarkılar sözler atıyorum aklıma sen geldin diye, o hiç bana bu tarzda şeyler yapmıyor. sevgililer günü hediyemi 2 ay sonra verdi. para sıkıntısı yok.

milletin sevgilisi her dk iltifat eder, bunda hiç yok. seni seviyorum der sık sık ama romantik şeyler söylemez. becerikliyim, yemek yapar fotosunu atarım eline sağlık der geçer. özel foto atıyorum, emoji atıyor sadece.

onu çok seviyorum onun da beni sevdiğini biliyorum ama çok odun değil mi sizce? ben mi çok şey istiyorum ya da? sevgilimden ilgi görmek istemem yanlış mı? neden prenses gibi hissettirilmeyi istemeyeyim? ben ona hayatımın prensi gibi davranıyorum.

Erkek arkadaşım bana kendimi değersiz hissettiriyor. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla