Aşık olduğum erkek bana çirkin dediği için 2 yıldır depresyondayım. Ne yapacağım?

Ne yapcam 😓🤧
Aşık olduğum erkek bana çirkin dediği için 2 yıldır depresyondayım. Ne yapacağım?
Cevapla