Aşık olduğum erkek bana çirkin dediği için 2 yıldır depresyondayım. Ne yapacağım? (Sayfa 2)

Aşık olduğum erkek bana çirkin dediği için 2 yıldır depresyondayım. Ne yapacağım?
Cevapla