Arkadaş vesilesiyle biriyle tanıştım 22 yaşındayım o 40 yaşında ama adam soğudu gibi bişede yaşamadık 2. bulusmadan niye böyle yap?

Ama fazla samimiyet kuruyorum istemeden cana yakın bir insan olduğum için sanki samimiligimden sıkıldı gibi erkeklerin bazıları hatta bi çoğu zor soğukkanlı kızları seviyo nasıl soğukkanlı mesafeli dururum sizce diğer kızlar gibi dış görünüşumu çok begeniyo yoksa bence olay fazla samimi konuşmam insanlarla

Arkadaş vesilesiyle biriyle tanıştım 22 yaşındayım o 40 yaşında ama adam soğudu gibi bişede yaşamadık 2. bulusmadan niye böyle yap?
Cevapla