düşünceler, kendiliğinden gelen açıklamalar, soğuk yaparsam neden vs sorar açıklar, kızmamı istemez. Bir süre görüşmezsek de bu devam ediyor. Plan vs yapıyor..
O kız için ne başka kadın ded arkadaşlarım vs ayrıldık 1 kere daha konuştuk yine arkadaşlar vs dedi.
Ben şunu anlamıyorum o kızı seviyorsa benimle neden konuştu neden o kız yanındayken uzun uzun yazdı, göreceğinden korkmadı mı?
Ya da sevmiyorsa neden ayrılmamış. Ayrlar önce yorum olarak kalp ♥️ atmış, kiz da ona sadece çiçek 🌸. Farketiğim kadar başkalarla da ekleşiyor.
Biz bitirdik fakat içinde bir neden kaldı.. Sonuçta ben takılacak biri değilim aşırı duygusalım ve aşırı ilgi ve anlayış veren biriyim
Ve daha yeni görüşmek ister misin diye sordu.. Hani nasıl bir şey bu anlamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer