Yeni biriyle tanıştım 2 kere falan buluştuk her şey iyiydi sonra soğuk yaptı neden?

Yeni biriyle tanıştım 3 kere falan buluştuk her şey iyidi hatta elele tutustuk öpüştuk falan sonra birden mesaj soğuk yapapmaya başladı sorun nedir diye sordum sana tamamen gelmeden önce kendimi dinlemem gerekiyor dedi bende tamam dedim 3 gün yazmadı bende yazmadim sonra 4 gün sonra nasılsın diye yazdı normal bir şekilde konuştuk sonra yine buluştuk falan şimdi iyiyiz sürekli mesajlasiyoruz bazen geç yazınca yaz lütfen ordamisin falan diyor
Çıkıp çıkmadığımizi bilmiyorum belkide takılıyoruz gibi düşünüyordur
Bunları neden yapıyor
Yeni biriyle tanıştım 2 kere falan buluştuk her şey iyiydi sonra soğuk yaptı neden?
Cevapla