Yeni biriyle tanıştım 3 kere falan buluştuk her şey iyidi hatta elele tutustuk öpüştuk falan sonra birden mesaj soğuk yapapmaya başladı sorun nedir diye sordum sana tamamen gelmeden önce kendimi dinlemem gerekiyor dedi bende tamam dedim 3 gün yazmadı bende yazmadim sonra 4 gün sonra nasılsın diye yazdı normal bir şekilde konuştuk sonra yine buluştuk falan şimdi iyiyiz sürekli mesajlasiyoruz bazen geç yazınca yaz lütfen ordamisin falan diyor
Çıkıp çıkmadığımizi bilmiyorum belkide takılıyoruz gibi düşünüyordur
Bunları neden yapıyor
Çıkıp çıkmadığımizi bilmiyorum belkide takılıyoruz gibi düşünüyordur
Bunları neden yapıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Acele yok. Normal de bi iyi bi ilişki de olmak için önce 1 - 2 sene tanımış olmak gerekir ama devir hızlı yaşama devri. Oyüzden takılma. Zamanla çözülür
yiyişiyorsunuz sonra soğuyor erkekler öyle maalesef sizde bitmek bilmeyene enerji varda erkekler öyle değil
Hımmm ya alacağını aldı ya da alamayacağını anladı ya da almak için trip yapıyor
sevgili değilsiniz ki
her seferınde yıyısıyomusunuz?
Hayır bazen elele bile tutusmuyoruz
oral seks falan?
Ben tutmadan o bile tutmuyor
ya da opmeden öpmüyor
e devam o zaman sevısmeye
Hayır sadece öpüştük bu kadar
begenmedı demekkı
Olabilir
Ne zamandan beri tanisiyorsunuz
1 ay falan
Cinsel yönden seni kullanıyor olabilirmi
Cinsel bir şey sadece öpüştuk okadar konusu bile gecmedi
Ama her geçen biraz daha ileriye gideck bı anda mi yatağa atack
Doğru
şu an tam vitrini ne durumdasınız ya da sen ne yapmayı dusunuyrsn
Açık konuşmayı düşünüyorum ama o pek buna tepki vermez diye düşündüm olmazsa benden bukadar derim
Öyle kaç yasindasiniz yaslariniz kac
Onunu göreceğin bı ilişkide yürümek daha mantikli
25 27
Yetişkin bı insansiniz ikinizde sence bı ilişki böyle mi olması lazm
Eskiden çok ciddi bir ilişkisi varmış ama kız bunu aldatmış ayrılmışlar
Yanlış anlama sen bı ilişkiden beklentim isteğin nedir evliliğe doğru giden bı ilişki yoksa zaman gecrmek
Evlilik e giden bir ilişki
Daha önce ki bı hayatını bıliyor mu ya da bu senin ilk flortun mu
Hayır ilk flörtüm değil en uzun flörtüm 4 ay falandır biliyor ama detaylı şekilde değil üstün körü
Peki cinsellik olarak senden daha fazlasını istiyormuydu
Hayır istemiyor bugün eve gelecek istersen kalabilirsin dedim ama kalmasasam olur mu dedi ailesinden bahsediyor sürekli fotoğraf atıyor falan
Belki korkuyor faln olabilir
Arkadaşlarimla tanışmaya çekiniyor birkere tesadüfen iş yerinde tanıştılar benimleyken olduğu gibi konuşmadı meraba dedi sadece sonra kafeye gidelim falan dedik gitmek istermisin dedim bir şey söylemedi ama anladım gitmek istemedini sonra başka gün gideriz dedim
Senle ciddi düşünmediği belli
Bitirmek en iyi yol gibi görünüyor
Teşekkür ederim 😊
İleriye gitmek istedide izin vermedinmi yoksa
Hayır gitmek istemedi
Belkide baska birisini buldu, daha iyi bi teklif aldi, sonucta bisey oldu.. oyuzden salla gitsin baskasins yuru
Sanırım öyle olacak
Sanirim deme hemen biran once
elledmi
Nerden