2 haftadır tanışıyoruz gece gündüz konuştuk bir gece aniden mesaj atmadı ve sonrası soğukluk niye bunu yaptı?

2 haftadır tanışıyoruz gece gündüz konuştuk bir gece aniden mesaj atmadı ve sonrası soğukluk niye bunu yaptı?

Çok zoruma gitti neden neden inşallah çok pişman olursun bu kadar umut verip bunu yapmak...

Güncellemeler
+1 yıl
Öyle zoruma gitti ki
Güncellemeler
+1 yıl
Oynamayın sevmiyorsanız
2 haftadır tanışıyoruz gece gündüz konuştuk bir gece aniden mesaj atmadı ve sonrası soğukluk niye bunu yaptı?
Cevapla