Sevgilimle ilk buluşma oldu çok mutluydum çokda iyi anlaştık ama buluşmadan sonra birden soğuma geldi yani pek konuşasim gelmiyor.. normal mi bu?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlk buluşma iyiyse sonra niye soğuyor
Bilmiyorum ki tartıştık biraz aslında buluşmadan sonra. Ondan olabilir ya da boşluğa mı düştüm anlamadim bende
Tartışma buluşmadan sonra boşluğa düşmüş olarak çıkmamışın
Ne yapabilirim ki bu durumda. Ayrılsammi yoksa beklesemmi bilemedim
Soğuduysan yapamazsın söyleyim sana ayrıl derim yinede kendin bilirsin
Eskidende soğuduğum olurdu ama hemen düzelirdi. şu an buluşunca ayrilcam sanırım
Buluştuktan sonra niye ayrılma oluyor kii
Ayrılma derken o anlamda değil yani oradan ayrılma diyim😅. Yaninda olmuyorum yani
Aa kb yanlış okumusum. Evt ayrilacam düzelmezse çünkü zaten üzüyor beni
Niye yanlış okuyosun
Seni üzüyosa bir cacık olmaz
Özür dilerim abi bidaha olmaz
Yani son 1 2 aydır hep üzüyor beni suçluyor kendisi suçlu olmasina rağmen
Rica ederim
1 2 aydır üzüyosa bana neden söylüyosun
Tm abi özür dilerim
Özür dilemene gerek yokk
Soğuduysan banane banamı sordun tanışırken heee
Ya abi niye kiziyon ki şimdi bana
Durup durup abi diyosunda ondan dedim
Tm abi bidaha abi demem😂
Demede zaten lazım değil🤔🤔
Neden
İstemiyom çünkü bir dediğin bir dediğini tutmuyor
Tm bisey demedim
tamam demedin
Tm.
Bende de oluyo öyle elektrik alamamışsın
Ya bilemiyorum dediğim gibi çok mutluydum sonra birden ayrılınca böyle oldu.
Boşlukta da olabilirsin, bir tavrı mı soguttu acaba sonradan dank eden
Bilemiyorum yani tartışma oldu aslında ama eskiden tartissak bile böyle olmazdim yani anlayamadim
O boşluğa girmis olsam düzelir mi?
Bir kez daha görüs aynı hissediyosan devam etme canım, bi sans ver ama
Cumartesi görüşecez bakalm. Konuşcaktim onunla dediğin gibi ayniyda ayrilcam
Buna ne sebep oldu
Biraz tartıştık aslında ondan 2 gün sonra. Ama şimdiye kadar hiç böyle olmadi
Tartışma sebebiniz ciddi bir konu muydu sırf Bundan dolayı mı soğudun yoksa tip olarak Hoşuna gitmedi mi
Yio tipiyle alakasi yok çok tatlı. Tartışma konusu evlilikdi yani istemeye gelceklerdi sonra olmadi maddi durumlar yüzünden. Bana sonradan çocuk gibisin falan dedi yani öyle bi tartışma oldu
Ne bu acele ilk buluşmada hemen istemeye gelecekler acele olmadı mı biraz
1.5 yıldır sevgilyiz. Annem sıkıştırdı buluşuyoruz diye bari nikah kıysin dedi kızdı
Annen haklı olmakla birlikte çok acele karar vermiş önce bir Aileler tanışsın söz nişan yapılsın Ondan sonra evlilik düşünür
Yani dediğim gibi istemeye gelincekti sonra söz nişan falan ama dediğin gibi hızlı olcakti. Ben ısrar etmedim aslında annem etti kızdı. Kendiside eskiden çok ısrar ederdi evlenelim diye hemen. Şimdi ben herşeyi iptal edince kızdım diye çocukça oldum
Anlayışsızlık yapmış senin için çok acele bir karar olduğunu anlamalıydı
Yani bi yandan kendisi her zaman umutlandirdi böyle şeyler için sözler verdi ama tutmadi. Bende umutlaninca çocukça oldum
Ihaleyi senin üzerine yıkmış yani
Yani ben suçlu oldum. Düzeltmen lazım dedi. Düzelmezsen ilişki yürümez falan. Sonradanda bana sinirle söylediğini söyledi. Boşluğa düşmüş bulustukdan sonra ve askerlik psikolojisinden falan diyor
Yani arkasına sığınacak bir bahaneler buluyor
Bende anlayamadim cidden. Belki o yüzden soğudum bilmiyorum. Ama hep beni suçluyor yani sonrada böyle bahanesi oluyor
Zor böyle bir ilişkiyi devam ettirmek özellikle ileride evlilik olunca daha da zor
Evet farkındayım. Şuana kadar susdum yani askerlik diye falan ama bende yoruldum. Çarşı izninde buluşunca ayrılacam sanırım
Asker mi şu an
Son 7 gün kaldi. 1 yıldır ordaydi
Er mi yoksa askeri personel mi
Yani normal 6 aylık askerliğini yapıyordu şu an 6 ay uzattı 12 oldu. Ne olarak geçiyor bilmiyorum pek anlamam
Ücretli askerlik oluyor
He anladım bilmiyordum yani. Dediğim gibi hep alttan aldım askerligidir diye ama artik bunu kullanmaya başladı kırıyor beni hep sonra askerlik psikolojsi diyip geçiyor
Aynen bunun arkasına sığındığı çok belli doğru düzgün konuşup kesin bir karara bağlamalısınız
Yarın buluşacağız sanırım. Buluşmada artık ayrılırım okadar sabrettim hep sevdim ama beni bile soğutmayı başardı
Hayırlısı Yani sen soğuduysan yapacak bir şey yok bu ilişki bu şekilde yürümez
Yani böyle birisiyle evlenmekde istemem eskiden herşeyimi verirdim ama baya değişti o. Böyle değildi. Kırmayada korkmuyor artık. 3 yılım boşa gitti..
Maalesef insanlar olduğu gibi kalamıyor zamanla çok büyük değişiklik oluyor olsun Hiç değilse Evlenmeden öğrenmiş oldun huyunu
Evet iyi ki evlenmemisim kabul etmemişim. Hayırlısı olsun bakalm. Yazıp duruyorda ben açmıyorum yazmıyorum
Ne diye yazıyor yani ne diyor neyden bahsediyor
Bilmiyorum ne yazdığını. WhatsAppi kapattim yani çevrimdışı şu an ama yazdığı zaman sürekli yeni mesajın olabilir diyor. Ne yazdığını göremiyorum onu artık akşam açınca öğrenecem ama uygulamalarda kalp falan gönderip duruyor
Soğuk olduğunun farkında onun için gönlünü almaya çalışıyor bence
Yani tabi dünden beri kapalı hep benden haber alamıyor. Bundan 1.5 hafta önce bi hatasını gördüm ayrilcaktim. Çok ağlamıştı yalvarmisti. Bi sen beni seviyordun onuda yok ettim gibi laflar etmisti yine kiyamamistim ama bu sefer öyle olmayacak
Ne hatası yapmıştı
Yani istemediğim bir şey yapmıştı. Bana yapmayacağını söz verdiği birsey yine yakalamıştım. Cnsl içerikli videolar falan izlemişti işte.. ozaman baya kırılmıştım kizmistim ama yine soğumadim affedebildim yalvariyordu beni birakma diye
Anladım yaptığı hata affetmişsin ama şimdi tekrar böyle bir hata yapınca Sende de büyük bir soğukluk oluştu
Aynı hatayı yapmadı belki evet ama beni çok kırdı bu sefer. Kendisi okadar umutlandirdi sözler verdi ben inandim ama sonradan ben suçlu oldum. Ben çocuk oldum
Suçlaması seni haksız yere ithamlarda bulunması çocuksu görmesi gerçekten katlanılmaz
Son 2 aydır böyle. eskiden değildi hatta benden ayrılmıştı bu yüzden 1 hafta neler çektim ben yine affettim yalvardım barıştık. Ama nebilim belkide ben bulustukdan sonra o boşluğa düştüm soğudum sanıyorum bilemiyorum ama şu an cidden istemiyorum artık çok kırdı yordu beni
Gerçekten bu kadar istemiyorsan hiç uzatmadan anlamı yok çünkü içindeki heyecan öldükten sonra Bu ilişkiden hayır gelmez
Evet haklısın ama yüz yüze ayrılmak en iyisi bence.. uzak mesafeydi kaç yıldır daha geçen hafta ilk buluştuk. İçimde kalsın istemem yoksa ben üzülürüm yine
Aynen yüz yüze konuşarak ne kadar kırıldığını soğuduğunu anlat ve orada noktayı koy
En iyisi :). Kb senide yordum şu an okadar. Hiç arkadaşım yok kimseyle konuşamıyorum 😅
Saçmalama yorulmadım her zaman yazabilirsin hesabım açık hiç sıkıntı değil Ne konuda olursa olsun dertleşiriz😊
Teşekkür ederim :) ben ozaman seni ekleyim
Tamam 😊
Rica ederim bende istek attım 😊
Bişey oldugunda yazarim yine😂 kabul ediyorum şimdi
Tamam ister buradan ister dm yazabilirsin
Tm 😊
Tamam görüşürüz müsait olduğun zaman yazarsın 😊
Grz kendine iyi bakk
Sende kendine iyi bak dikkat et 😊
Normal değil
Aslında çok severdim onu ama birden böyle oldu ya ayrılmak istemiyorum ama bi yandanda onu istemiyor gibiyim😔
olabilir