Yaşım 19 ve 38 yaşında biriyle görüşüyordum. Ama ondan aniden soğudum ve şuanda sevdiğim birisi var kendisi peşimden koşuyor?

Kalbini kırmadan onunla görüşmek ve konuşmak istemediğimi nasıl söylerim yüzyüze mi mesajla mı?
Yaşım 19 ve 38 yaşında biriyle görüşüyordum. Ama ondan aniden soğudum ve şuanda sevdiğim birisi var kendisi peşimden koşuyor?
Cevapla