Ben 23 O 35 yaşında. arkadaşım tanıştırdı o evlenmek istiyor ve bende evlenmek istiyorum
Tanıştır dedim yaş farkı önemli değil anlaşmak önemli diye düşündüm
Ama adam tipi normal üslubu güzel
Ama kısıtlayıcı daha ilk günden bana crop giyme diyor. neymiş arkadaşlarımla çıkınca ona fotoğraf atacakmışım
Baktım kısıtlayıcı biri bitirdim. dedim anlaşamıyoruz hata aradı ağlıyor beni bırakma diye. bıraktım engelledim
2 gün sonra yeni numara yapmış ben engelledim diye aradı beni bana bir şans ver diye tabi ki red ettim
Bu numaradan da engelleyeceğim dedim yeni numara da alırım diyor. dedim ki o zaman büyük sıkıntı olur
Beni polise vereceksen ver diyor
Yaptığım doğru mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer