Benden yaşı büyük biriyle buluştum beğenmedim peşimi bırakmadı ne yapmalıyım?

Ben 23 O 35 yaşında. arkadaşım tanıştırdı o evlenmek istiyor ve bende evlenmek istiyorum

Tanıştır dedim yaş farkı önemli değil anlaşmak önemli diye düşündüm

Ama adam tipi normal üslubu güzel

Ama kısıtlayıcı daha ilk günden bana crop giyme diyor. neymiş arkadaşlarımla çıkınca ona fotoğraf atacakmışım

Baktım kısıtlayıcı biri bitirdim. dedim anlaşamıyoruz hata aradı ağlıyor beni bırakma diye. bıraktım engelledim

2 gün sonra yeni numara yapmış ben engelledim diye aradı beni bana bir şans ver diye tabi ki red ettim

Bu numaradan da engelleyeceğim dedim yeni numara da alırım diyor. dedim ki o zaman büyük sıkıntı olur

Beni polise vereceksen ver diyor

Yaptığım doğru mu?

Benden yaşı büyük biriyle buluştum beğenmedim peşimi bırakmadı ne yapmalıyım?
Cevapla