Artık insanlar yalnızlığı değil, yanlış ilişkileri daha çok mu reddediyor?

Eskiden “olsun da nasıl olursa olsun” anlayışı vardı. Şimdi ise “olmayacaksa hiç olmasın” deniyor.

Ama bu da uzun yalnızlıklar getiriyor.

Sizce bu bir olgunlaşma mı, yoksa kimsenin kimseye tahammül edememesi mi?

Artık insanlar yalnızlığı değil, yanlış ilişkileri daha çok mu reddediyor?
Cevapla