Günümüz insanları neden sizce ikili ilişki konusunda yalnızlar?

Uzun zamandır insanları gözlemliyorum ve hiç kimsenin düşünsel olarak karşı taraftan beklediği özelliklerle gerçekte istediği kişiler asla aynı insanlar olmadığını gördüm. Hiç kimse kendi güzellik algısına uymayan birisi ile beraber olmadığı gibi güzellik algısına uyan kişi ile tamamen yanlış insanlar olmalarına rağmen ilişkilerini devam ettirmek istiyorlar. Bir çok kişi ya mutlu degil ya da içindeki duygusal yalnızlığı bastırmak için bir ilişki içinde olmak istiyor.
Sonuç olarak kimse kimsenin sonu olmadan herkes hayatına onlarca birisini alıyor ve sonunda yine yanlış bir insanla evlenip ya ayrılıyor ya da ihanet dolu bir evlilik yaşıyorlar.

Ben hayatıma onlarca kadın almış birisi değilim. 11 yıllık bir ilişkim vardı nişanlıydım ama ayrıldık sonra kimseyle ciddi bir ilişkim olmadı. Ben yıllar öncesinde 17 yaşında iken olan o çocuğun saf duygularıyla bu kirli hayatın bir parçası olarak yalnız kaldım sanırım.
Günümüz insanları neden sizce ikili ilişki konusunda yalnızlar?
Cevapla