Uzun zamandır insanları gözlemliyorum ve hiç kimsenin düşünsel olarak karşı taraftan beklediği özelliklerle gerçekte istediği kişiler asla aynı insanlar olmadığını gördüm. Hiç kimse kendi güzellik algısına uymayan birisi ile beraber olmadığı gibi güzellik algısına uyan kişi ile tamamen yanlış insanlar olmalarına rağmen ilişkilerini devam ettirmek istiyorlar. Bir çok kişi ya mutlu degil ya da içindeki duygusal yalnızlığı bastırmak için bir ilişki içinde olmak istiyor.
Sonuç olarak kimse kimsenin sonu olmadan herkes hayatına onlarca birisini alıyor ve sonunda yine yanlış bir insanla evlenip ya ayrılıyor ya da ihanet dolu bir evlilik yaşıyorlar.
Ben hayatıma onlarca kadın almış birisi değilim. 11 yıllık bir ilişkim vardı nişanlıydım ama ayrıldık sonra kimseyle ciddi bir ilişkim olmadı. Ben yıllar öncesinde 17 yaşında iken olan o çocuğun saf duygularıyla bu kirli hayatın bir parçası olarak yalnız kaldım sanırım.
Sonuç olarak kimse kimsenin sonu olmadan herkes hayatına onlarca birisini alıyor ve sonunda yine yanlış bir insanla evlenip ya ayrılıyor ya da ihanet dolu bir evlilik yaşıyorlar.
Ben hayatıma onlarca kadın almış birisi değilim. 11 yıllık bir ilişkim vardı nişanlıydım ama ayrıldık sonra kimseyle ciddi bir ilişkim olmadı. Ben yıllar öncesinde 17 yaşında iken olan o çocuğun saf duygularıyla bu kirli hayatın bir parçası olarak yalnız kaldım sanırım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer