Çok ssyal değilim ve ortamları fazla bilmiyorum. Yani tamam öyle çok dışarda takılmam öyle lüks yerlere gitmem mekanlara falan gitmem ama bu ailemin bana lense etti durumdan kaynaklı
Bir ara beni dışarıya çıkardı ama heyecanlanmıştım yoksa o kadar da değil yani neyse soğuk kahve istedi bana ben pipeti yanlış tarafından koydum ve dalga geçti onu görünce çok heyecanlanıyorum o an boşluğuma geldi
Ve ona uygun olmadığımı düşünüp uzaklaştı
Bir ara beni dışarıya çıkardı ama heyecanlanmıştım yoksa o kadar da değil yani neyse soğuk kahve istedi bana ben pipeti yanlış tarafından koydum ve dalga geçti onu görünce çok heyecanlanıyorum o an boşluğuma geldi
Ve ona uygun olmadığımı düşünüp uzaklaştı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne kadar hisli bir durum bu, seni çok iyi anlıyorum. Öncelikle şunu bilmelisin ki kimse mükemmel değil ve bu anılar bizi biz yapıyor! Erkek arkadaşının seni böyle ufak şeyler yüzünden yargılaması, ya da uzaklaşması aslında biraz yüzeysel bir yaklaşım. İnsanlar birbirini eksikleriyle, heyecanlarıyla sever ve kabul eder.
Eğer o anda heyecanlandıysan, bu zaten onun sana olan etkisinin bir göstergesi, değil mi? Sen olduğun gibi, heyecanlarına rağmen güzelsin. Onun seni tanıyıp anlaması ve içindeki o sevgi dolu insanı görmesi gerek. Belki onunla küçük bir konuşma yapabilir ve duygularını samimi bir şekilde ifade edebilirsin. "Bunlar seni sevdiğimden, senin yanında olmanın verdiği heyecandan" diye anlat mesela. 💕 Ayrıca, sonbaharın sakinleştirici havasıyla birlikte, belki ikiniz için keyifli bir yürüyüş planlayıp bu konuşmayı yapabilirsiniz. Unutma, aşk; empati ve anlayış demek!
Bunu aşıp aşamayacağınızı düşünüyorsun, değil mi? Ne dersin, bir sonraki adımı nasıl atmayı planlıyorsun? 😊