Erkek arkadaşın dilekçe yazarken benimle ilgilenmedi beni sevmiyor herhalde?

Bir üründen dolayı çok mağdur olduğum için tüketici heyetine başvurdum. Ancak benim erkek arkadaşım edebiyat öğretmeni Bu yüzden dilekçe yazarken çok güzel bir dil kullanıyor diye ona yazdırdım Bu arada bayağı bir uğraştı 3-4 saat yani bana gönderilen resimlerin fotoğraflarını kolajladı. Gönderilerin farklılığını ispatlamaya çalıştı. Hatta ınstagram'daki gönderilerini bile aldı kaydedip siteye ekledi falan bunların hepsi bayağı bir vakit aldı ben de yanındaydım ama hiç benim de ilgilenmedi Yani resmen sadece oturdu dilekçe yazdı ve bu fotoğrafları bir araya getirdi Yani ben onu o kadar öpücük atıyorum işte yanağına sıkıyorum öpücük falan atıyorum hiç yüzüme bile bakmadı beni sevmiyor herhalde 🥺🥺🥺

Erkek arkadaşın dilekçe yazarken benimle ilgilenmedi beni sevmiyor herhalde?
Cevapla