Benim erkek arkadaşım var ama çok sıradan ilişkimiz var ben ona soğuk davranıyorum son zamanlarda. Sizce neden böyle oldu?

Arada sevgi saygı var ama çekim yok gibi soğuk yapıyorum erkek arkadaşıma bir sorun yok ama ne bileyim hissiz gibiyim ona karşı. Bizim okulda zıtlaştığım inatlaştığım tartıştığım bana düşmanca davranan bir çocuk var aramızda çekim var hiç sevmiyorum gıcık ediyor. Eleştiriyor erkek arkadaşıma fasulye sırığı odun erkek arkadaşınla berbat bir çiftsiniz diye laf sokuyor hep açığımı arıyor felan laf sokmak için. Bir de öbür sınıftan bizim sınıfa geçti çünkü adam alan değiştirdi 3 tane sayısal sınıfı var gitti bizim sınıfa geldi keşke eşit ağırlıktan sayısala geçmeseydi başım yanmış gibi hissediyorum. Tartışamıyorum da selam dahi vermiyorum fazla açıksözlü sivri dilli kavga çıkarsa erkek arkadaşım beni korumaya çalışacak birbirine girecekler erkek arkadaşımla disipline gidersek babam beni mahveder. Erkek arkadaşım benim 2 sıra arkamda oturuyor. Bu çocuk geldi bile bile başka yer olmasına rağmen yanımdaki boş sıraya oturdu erkek arkadaşım kızgın kızgın bakıyor. Alan ya da sınıf değiştirsem bu işten yırtar mıyım? Bir kere fizik hocamıza söyledim olmaz sen en iyi sayısal sınıftasın en başarılı sınıf diğer sınıftakiler çok tembel o sınıfta olursan sen de onlara benzeyebilirsin başarın düşer risk alma otur oturduğun yerde dedi. Erkek arkadaşım hasta oldu 1 hafta izin aldı okula gelmedi dersleri ona götürdüm geri kaldığı konuları götürdüm. Erkek arkadaşım da bana soğuk yapmaya başladı ya bu çocuk yüzünden ilişkim bozulursa? Erkek arkadaşım 1 hafta okula gelmeyince bana durduk yere laf atmaya başladı küs müyüz felan dedi pis pis sırıtıyor amacı aramızı bozmak gibi geldi acaba ben mutsuz olayım diye mi yapıyor?
Benim erkek arkadaşım var ama çok sıradan ilişkimiz var ben ona soğuk davranıyorum son zamanlarda. Sizce neden böyle oldu?
Cevapla