Özellikle 30 yaş uzeri erkekler yazabilir mi size hislerini açan bir kız 3 gun sonra nasilsin diye mesaj atsa ne dusunursunuz?

Bu kız seçici biri zaten ve sizinle başta üç ay arkadaşça konuşan, hatta ne arkadaş ne sevgili tarzında ilişkinizin olmadığı, sadece dertleştiğiniz bir kız. Genelde ilişki üzerine konuştuğunuz bu kız size üç ay sonra açılsa, siz ne olumlu ne olumsuz bir yanıt vermeseniz ve kız üç gün sonra size "Nasılsın?" diye mesaj atsa ne düşünürsünüz?

Özellikle 30 yaş uzeri erkekler yazabilir mi size hislerini açan bir kız 3 gun sonra nasilsin diye mesaj atsa ne dusunursunuz?
Cevapla