30 yaşındaki bir erkeğin 22 yaşındaki kıza yazması normal mi, kız bunu garip mi karşılar?

30 yaşındaki bir erkeğin 22 yaşındaki kıza yazması normal mi, kız bunu garip mi karşılar?
Cevapla