30 yaş üzeri erkekler yazar mı biraz sonra boyle mesaj aticam sizin hosunuza gider miydi ne dusunurdunuz?

“... merhaba, biraz düşündüm ve yol yakınken adım atmak istedim. Benim ilişki içinde güç savaşı gibi bir derdim olmadı, bundan sonra da olmaz. Özür dilemem gerekirse özür dilerim, yapmam gerekeni de yaparım. Seni yönetmek gibi bir amacım yok. Eğer bazı konularda benim bilmediğim, çekindiğim ya da adım atamadığım noktalar olursa, beni yönlendirmeni isterim; bundan yana bir itirazım olmaz. Sadece bir kere, yapmak istemediğim bir şey olduğunda bile kabul edilmek istedim. Sana ‘yazma, bana’ gibi verdiğim tepkilerin yanlış olduğunu kabul ediyorum. Bunları düzeltmem için bana bir şans verir misin? Müsait olduğun bir zamanda yanına gelsem, oturup konuşabilir miyiz?

Boyle mesaj atsa beğendiğiniz bir hafta önceden ayrıldığıniz kisi ne dusunursunuz

30 yaş üzeri erkekler yazar mı biraz sonra boyle mesaj aticam sizin hosunuza gider miydi ne dusunurdunuz?
Cevapla