“... merhaba, biraz düşündüm ve yol yakınken adım atmak istedim. Benim ilişki içinde güç savaşı gibi bir derdim olmadı, bundan sonra da olmaz. Özür dilemem gerekirse özür dilerim, yapmam gerekeni de yaparım. Seni yönetmek gibi bir amacım yok. Eğer bazı konularda benim bilmediğim, çekindiğim ya da adım atamadığım noktalar olursa, beni yönlendirmeni isterim; bundan yana bir itirazım olmaz. Sadece bir kere, yapmak istemediğim bir şey olduğunda bile kabul edilmek istedim. Sana ‘yazma, bana’ gibi verdiğim tepkilerin yanlış olduğunu kabul ediyorum. Bunları düzeltmem için bana bir şans verir misin? Müsait olduğun bir zamanda yanına gelsem, oturup konuşabilir miyiz?
Boyle mesaj atsa beğendiğiniz bir hafta önceden ayrıldığıniz kisi ne dusunursunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer