Özellikle 30 yaş ustu erkekler yazabilir mi? Sevdigim insanla barismak istedim okur musunuz sizce dusuncesi nedir?

[9/12 14:55] ✨: İçimde yük kalmasin istedim. Hayatımda kısa bir rolün olsun istemezdim
[9/12 14:57] ✨: Beni yaşa ve gör isterdim kısacık bir dakikada edindigin yanlis varsayimla gitmeni istemezdim. İçimde ukte kaldı dedim.
Oda şunu söyledi.
Evren arkadas olurum seninle ama ben sana hiç bir şey yapmadım geçen arkadaşın bir sürü şey söyledi dedi
[9/12 15:13] ✨: Ikimizin arasında olan bir durum uzerine üçüncu kisilerin araya girmesi benim kontrolum dışindaydi bir daha asla oyle bir sey yasanmaz zaten
[9/12 15:17] ✨: Hatta ben icimden geleni yapiyorum artik yani kimseye sormadan, etmeden ne istiyorsam, aklimdan, kalbimden ne geciyorsa onlari yapiyorum. Kimsenin etkisinde kalmak istemedim. Her seye ragmen sana yazmak, gelmek istedim. Dedim sizce bana karsi edinmis oldugu onyargi kirilmismidir
Güncellemeler
+1 yıl
Ve aksine bana güzel şeyler yaptın. Yani bana hissettirdiğin guzel duyguları sevdim yazdim
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kadin size boyle yazsa samimiyetine inanir misiniz?
Özellikle 30 yaş ustu erkekler yazabilir mi? Sevdigim insanla barismak istedim okur musunuz sizce dusuncesi nedir?
Cevapla