Özellikle 30 yaş ve üstü erkekler yazabilir mi? Lütfen yargılamayın?

Ben patronuma aşık oldum 2 bucuk senedir calisiyorum basta ilgim yoktu sonradan olustu cunku işw girdigim ilk gunden bana karşi ilgililerde mjdurum ve patronum bende sadece işimle ilgileniyordum sonra ikisi arasinda surekli rekabet vardı sonrasında benjm ilgimde pateonuma karsi olustu sebebi ise bana karsi daha ozel farkli ve kibar davraniyordu sonra evli oldugunj ogrendim uzak durmaya basladim hatta hep mudurumle muhattap oldum ama şimdi yeniden birbirimizw karsi yakinlik oluyor yakinliktan kastim bir sey uzatirken eli elime degiyor bilerek yapiyor sonra yuzume bakmamaya calisiyor goz goze gelince ben otomatikmen gulumsuyorum. Birbirimizle pek konusmuyoruz ama bana karsi. daha farkli davraniyor sizce işi birakmalimiyim? Bu arada 5 kere isten cikmak istedim bırakmadı. Mesela agir işler yukleniyor bazen bana ama sırf patronum istedi diye yapiyorum benim ona zaafim var onunda bana var gibi
Güncellemeler
+1 yıl
6 yillik evli cocugu yok eşi onceden geliyormus ofise 2 bucuk sene ofise gelmiyormus. Sizce bu durumda ben ne yapmaliyim. Uzak duruyorum isi birakmak cok istwdim birakmadilar bende zaten kalmak istemesem kalmazdim. bende birakamadim
Özellikle 30 yaş ve üstü erkekler yazabilir mi? Lütfen yargılamayın?
Cevapla