Güncellemeler
+1 yıl
6 yillik evli cocugu yok eşi onceden geliyormus ofise 2 bucuk sene ofise gelmiyormus. Sizce bu durumda ben ne yapmaliyim. Uzak duruyorum isi birakmak cok istwdim birakmadilar bende zaten kalmak istemesem kalmazdim. bende birakamadim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
normal kardeşim normal gönül bu söz dinlemiyo ki
en az hasarla gönlünce olanı elde edersin umarım
O 33 yasinsa ben 25 yasindayim ve ben anne olmak yuva kurmak isterim birinin yuvasini yikmak degil ya da bana gelecek veremiyecek kisiyle eglenmek degil. Hislerim yogun bir sekilde var kna karsi ama oluru yok olamazda benim sorum şu aslında ikimizinde birbirimize karsi ilgisi var ufak temaslar oluyor birgun biranda gerceklesecek kotu seylerden korkuyorum bu durumda ben ne yapmaliyim
ufak kaçamaklara karşı değilim ama aynı iş yerinde olmanız soğuk kanlılıkla ilgisini uzaklaştırmanı gerektirir çünkü geri dönüşü olmayan yola sokar sizi
uzak kalamayacağınız kişiyle her türlü zor
2 bucuk sene oldu ilk ise baladigimdan beri zaten ondan bana karsi birseyler vardi sonra brnden ona karsi olustu bunu net sekilde gorunce hemen uzaklasti bende evli oldugunu duyunca hemen uzaklastim normale donmustuk ama yine simdj aramizda birseyler oluyor ve oda bende uzak durmaya calisiyoruz
hayırlısı inş
Insallah 😔🤲
Ee soru sormamışsın. Neyin cevabını bekliyorsun
Ikimizin birbirine karsi ilgisi var uzak duruyoruz ama yetmiyor bu durumda ben ne yapmaliyim? İş yok daha oncede cok cikmak istedim birakmadilar uzak duruyorum oda uzak duruyor ama biranda gelisecek kotu seylerden korkuyorum
Of bırakın şu evli adamların peşini ya. Biliyorsun tek bir tane doğru var değil mi? İşten çıkacaksın. İzin vermiyorlar falan geçeceksin bu ayakları. Kimse kimseyi zorla bir yerde tutamaz. Kendini masum göstermeye çalışma, zaten flörtleşiyorsunuz. Kadın kadına en büyük düşman gerçekten
aman neden çıkacaksın işten. duyguları neyse ne sen işine bak
Bibirimizi etkiliyoruz
bence içinden geleni yap yaşa
Oyle olmaz işte olmamalı 25 yasindayim brn anne olmak yuva kurmak isterim birinin yuvasini yikmak degil ya da bana gelecek veremiyecek kisiyle eglenmek degil. Hislerim yogun bir sekilde var kna karsi ama oluru yok olamazda benim sorum şu aslında ikimizinde birbirimize karsi ilgisi var ufak temaslar oluyor birgun biranda gerceklesecek kotu seylerden korkuyorum bu durumda ben ne yapmaliyim
o zaman ne olursa olsun o işten ayrılman lazım başka yolu yok göz görmeyince gönül katlanır derler
5 kere cikmak istedim patronum mudurum konustular her defasinda da kaldim gidemedim. Birde baska iş yok bende kalmaya karar verdim ama uzakta duruyorum. Mesela elini elime dokundurdugu zaman cekiyorum pek konusmuyoruz zaten birde kopek aldi patronum kopegi elimi isirdi kanatti morartti ama o kadar abartilicak bir sey degil dün mudurum elimi cekip patronuma atti mudurumde bana karsı ilgili
Evet aranizda bir elektrik oldugu kesin
Aşiri var yani bir evrak verilicek eli elime degiyor ve bu bir kere olmadi birkac kere oldu oda bilerek ediyordu zaten hemen elimi cekiyordum ama eli elime degince bile mutlu oluyorum. Oda yüzume bakmiyor goz goze gelince gulumsuyorum otomatikmen ve bana karsı daha kibar birbirimizle cok konusmuyoruz zaten
Sorun nedir tam olarak
Açıklama kismina yazdım biraz uzun ama
Okudum yazdıklarını... Orada soru yok, yaşadıklarını anlatmışsın
Ikimizin birbirine karsi ilgisi var uzak duruyoruz ama yetmiyor bu durumda ben ne yapmaliyim? İş yok daha oncede cok cikmak istedim birakmadilar uzak duruyorum oda uzak duruyor ama biranda gelisecek kotu seylerden korkuyorum
Onunla geleceğin yok... Sadece seks partneri olursunuz... Bunu istiyorsan onun evli olup olmamasıni umursama
O 33 yasinda bende 25 yasindayim brn anne olmak yuva kurmak isterim birinin yuvasini yikmak degil ya da bana gelecek veremiyecek kisiyle eglenmek degil. Hislerim yogun bir sekilde var kna karsi ama oluru yok olamazda benim sorum şu aslında ikimizinde birbirimize karsi ilgisi var ufak temaslar oluyor birgun biranda gerceklesecek kotu seylerden korkuyorum bu durumda ben ne yapmaliyim
Anın tadını çıkar ve pişmanlık duyma... İstedim yaptım demelisin
Olan bana olucak
Zevk alacaksın sadece
Harika şeyler bunlar devam et bebeğim
Ne harikasi ya kotu
Tadını çıkar patronun
Olabilir normal
Evli
Tahmin etmiştim
Zaten yazdim aciklama kismina
O 33 yasinda ben 25 yasindayim ve ben anne olmak yuva kurmak isterim birinin yuvasini yikmak degil ya da bana gelecek veremiyecek kisiyle eglenmek degil. Hislerim yogun bir sekilde var kna karsi ama oluru yok olamazda benim sorum şu aslında ikimizinde birbirimize karsi ilgisi var ufak temaslar oluyor birgun biranda gerceklesecek kotu seylerden korkuyorum bu durumda ben ne yapmaliyim
Ben yazdıktan sonra yazmışsın neyse seni anlıyorum ama kullanılırsın
Onunda bana karsi ilgisi hoslantisi begenisi var ama kullanilirjm onun farkindayim
Bu yasima kadar zaten hayatima.2 kisi girdi
Kendine yazık etme bence
Etmem etmem istemem o yuzden uzak dueuyorjm