Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum böyle kız size yazsa ne düşünürsünüz?

İki ay önce sohbet ettiğiniz, size karşı duygular besleyen ancak sizi görmeyen bir hanımefendi var. Sohbetiniz sırasında prensiplerinizden etkilendiğini belirtiyor ve size açılıyor. Siz de şu anki maddi durumunuz nedeniyle kimseyi bekletmek veya beklentiye sokmak istemediğinizi, ancak iletişime kapalı olmadığınızı ifade ederek durumu akışına bırakmayı tercih ediyorsunuz. Bu hanımefendiyi çekici buluyorsunuz; kötü alışkanlıkları yok, açık ama kapalı giyiniyor, sosyal medyayı çok az kullanıyor, kediler ve çocuklarla vakit geçiriyor. Yalnız takılan, hassas bulduğunuz ve kendi tercihiyle hayatında kimse olmamış, maddiyata önem vermeyen bir hanımefendi. Bu durumda, size ara sıra "nasılsın" gibi mesajlar atsa ama ilişki konusunu hiç açmasa, normal sohbet düzeyinde konuşmanız mı uygun olur, yoksa size yazmaması sizin dikkatinizi bu yönde çekmesi mi daha iyi olur?

Özellikle 30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum böyle kız size yazsa ne düşünürsünüz?
Cevapla