20lerimde kimseye güvenmediğim için evlenmiyordum şimdi de yanlış bi evlilik yapmak için mi 30a kadar bekledim diye düşünüyorum?

evlilik olayına asla güvenemiyorum, bi erkeğin ne yapacağını asla kestiremeyiz, hayatımı rezil etmeyeceğine garanti veremez kimse bana bu nedenle her yaşta güven problemim vardı. 20lerimde güven duygumu tatmin etmeyi beklemiştim ama 30umda şimdi de bunca yıl yanlış bi evlilik yapmak için mi bekar kaldım düşüncesi beynime yerleşti. millet nasıl birine güvenip evleniyor ve boşanmayı göze alıyor?

20lerimde kimseye güvenmediğim için evlenmiyordum şimdi de yanlış bi evlilik yapmak için mi 30a kadar bekledim diye düşünüyorum?
Cevapla