27 yaşındayım evlenmeyerek çok büyük aptallık ettim değil mi?

Tüm gençliğim güzelliğim doğurganlığım gitti kendini bir şey zanneden patron müdürlerin altında çalışmak zorunda kalıyorum ekmek parası için çirkinim diye kötü davranıyorlar keşke evlenip çocuk yapsaydım milletin ağız kokusunu çekmezdim

27 yaşındayım evlenmeyerek çok büyük aptallık ettim değil mi?
Cevapla