Yaşım 30 üstü, evlenmediğim için artık pişman oluyorum. Haksız mıyım?

Çok iyi kıymetlerim çıktı ama içim istemedi evlenmedim. Mezun olduğum bölümle ilgili iş bulamadım. Yeni bi bölüm okumak için başka yere gidicem, gitsem mi gitmesem mi ona da karar veremedim. Baba parasıyla okumak ağı geliyo😑Ordan oraya savruluyorum. Evde otursam ne yapcam. Başka işlere girip çalışmak da içimden gelmiyo değersizlik hissi ağır basıyo. Okurken çalışayım desem sabahtan akşama ders var ben ne yapcam ya

Güncellemeler
+1 yıl
Çok iyi kısmet olacakti
Yaşım 30 üstü, evlenmediğim için artık pişman oluyorum. Haksız mıyım?
Cevapla