Aşık olmadan evlenmek istemediğim için yaşım 30 u geçti. Hala evlenemedim. Artık evlenmek için şansım azaldı mı?

Yaşım 31. Bu yaştan sonra aradığımı bulabilir miyim?
Aşık olmadan evlenmek istemediğim için yaşım 30 u geçti. Hala evlenemedim. Artık evlenmek için şansım azaldı mı?
Cevapla