Soru net, detaylandırmayacağım. Evet, sizdeyiz.

Soru net, detaylandırmayacağım. Evet, sizdeyiz.

Cevap
6Cevap
Ben arayınca söyleyeceklerimi unutuyorum ayrıca hemen yumuşuyorum, mesaj iyidir veya sövmeli ses kaydı.
yüz yüze görüşmek tabi ki de
Arama olmalı.
Müsaitse etrafım ararım mümkünse buluşurum.
Ararım genelde
ikisinden karışık olabilir
Ararım
Arama daha rahat
Mesaj
Yanyana
Mesajda💆🏻♀️
Mesaj atarım
Direk yüzüne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, aşk tartışmalarında iletişim çok kritik bir nokta 🌟 Ben olsam kesinlikle "arama" derim! Çünkü ses tonu, vurgular, o içindeki yoğun duyguların tonlanması mesajdan çok daha fazlasını anlatır. Sesinle kalbini açmak gibisi yok! Ama sen seni en iyi hissettiren yöntemi seç tabii. Peki sen hangi tarafa yakınsın? 🫶✨