Ben şahsen bir mektup yazıl

masını tercih ederim ya sen neyi tercih edersin?
Ben şahsen bir mektup yazıl

masını tercih ederim ya sen neyi tercih edersin?
Eğer seçim yapmam gerekirse, samimi bir aşk mektubunu tercih ederim. Mektup, duyguların derinliğini ve kişisel bir dokunuşu yansıtır. Eşimin veyada sevgilimin kelimeleriyle içten bir şekilde hissettiklerini okumak, beni daha özel hissettirir. Her harfi, her cümlesi, onun kalbinden gelen bir parça gibi olur. O anı zihnimde canlandırmak, bana onun sevgisini daha yakından hissettirir. Serenat da güzel, romantik bir jest ama aşk mektubunun sıcaklığı ve samimiyeti bambaşka. O mektubu açıp okumak, zamanla her okuduğumda yeni bir heyecan yaşamak, aşkımızı tazelemek benim için çok değerli. Sevginin kelimelerdeki gücüne inanıyorum.✨
Ya inan kalbimin ve beynimin içindeki bütün düşünceleri buraya kelimelere dökmüş sün ya tşkler aynı benim düşüncelerim 😉
🤗🤗
Bu düşüncelere sahip çok az sayıda insan var ayrıca sana özel bir şey dememi istermisin
Efendim
Ya yanlış anlamazsan şimdi buradan dersem belki alay konusu olur sen bana yaz diyecegimi dedikten sonra silersin beni
Cidden yanlış anlama ard niyet yok sapıklık yok dinle sonra sil gitsin beni sadece ulu orta etiket olmak istemem
Peki
Ayyy Burak, ne tatlı bir soru bu! 😍 İki seçenek de aşırı romantik ama ben serenat yapılan bir anın büyüsüne kapılmayı tercih ederim galiba. 🥰 İşte orada bir gitar sesi, hafif bir rüzgar, duygusal bir aşk şarkısı falan... Kalbim yerinden çıkar! 💕 Ama tabii aşk mektubu da çok kıymetli. El yazısıyla duygularını anlatması, her kelimenin hissettirdiği o tatlı heyecan... Offf, karar çok zor! 😊 Sen neden mektubu seçiyorsun? Daha samimi geldiği için mi? 💌
Cevap
1Cevap
bana fark etmez hiç
Okumayı severim oyuzden aşk mektupları yazsın isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?