Günümüzde taş mı taş plus size mankenler yok değil ama şimdi zayıf olmanın verdiği özgüvenli duruşta bir başka sanırım. Ortası olmasa hangisini tercih edersiniz?





sisko ise ne kadar sisko zayifsa ne kadar zayif. poposu gogsu olmayana zayif denirken. hafif basenleri var diye sisko denilen ulkedeyiz 😂😂😂
Resim yüklemiştim ama...
zayıf olsun ben onu yedirir içiririm
kesinlikle kilolu olani zayif kadinlar erkeksi kivrimsiz cok kotu bence tabi
Sağdaki daha çekici mesela. Balık etli şişko değil 😁
Ashley Graham plus size manken olduğu için koydum. Sonuçta bir manken bu kadar şişko olabilir demek ki bilmem.
Alır giderim onu sonra biraz spora sokar 'bomba'
Cevap
8Cevap
ne fark eder kardeşlerim gönlü ince ve zarif olsun. 🤗👍
Hic biri olmasin ozaman. :)
Manken'de olmasin cunku mankenle anlasamadik :D
Alttaki ilk fotoda ki herif iyiymiş mdşclvşfö
Zayıf
Ben şişmanı seçerdim
titrettin beni kirmizili:)
kirmizili kadin ateş ediyor 😍😍😍😍
Ashley Graham
Kanka zayıf yani kilolu çok masraflı olur :D
Zayif
şişko olanı seçerim
zayif
Hafif göbüşlü olsun
zayıf olmasın
Zayif
Zayıf
Zayıf
Zayıf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar