Ben bunu şöyle düşünüyorum tek bir sınırla kalmaya gerek yok ya neticede insan yanına yakışanı da kalbine yakışanı da sever ama illa birini seçecek olursak tabii ki ilk önce ilgi duyduğumuz kişinin dış güzelliği önemli oluyor daha sonrasında karakter ve anlaşma duygusu geliyor
Ruhuna hitap eden aynı hedeflere sahip olduğunuz kişiyle bir hayat planı yapın. Güzellik geçici insan güvenebileceği sırtını rahatça dayayabileceği insanla mutlu olur. Şimdiki ilişkiler bana saçma ve yüzeysel geliyor babaanem dedemden dinlediğim aşk evliliği ben çevremde görmüyorum. Kadınlar maddiyatçı erkekler kimi yakalasam da atsam yatağıma peşinde.
Yanıma yakışanı değil yüreğime yakışan aşkı isterim çünkü dışarıdan nasıl göründüğü bir yere kadar önemli asıl mesele yanındayken huzur bulmak kendin olabilmek ve kalbinin yorulmaması yanına yakışan zamanla değişir ama yüreğine yakışan kolay kolay değişmez
Aşk dediğin bence yürekte hissedilmeli, yoksa yanındaki sadece bir silüet olur. 🫶 Yanına yakışanı değil, yüreğini titreteni bulmak önemli, çünkü gerçek aşk, derin bir bağla gelir. 🌟 Böyle birini bulman dileğiyle! Sen ne düşünüyorsun, yüreğinin peşinden gider misin? 💭❤️
Acıkcası erkek isteseydim hem yanıma yakısması nasıl bi terim olur bilemedim ama seviyosam zaten yanıma yakısıyodur bide tatlı dilliyse oh oh tadından yenmez
Yanına yakışan bir kişi zamanla seninle birlikte yaşlanacak ve bir gün birbirinize yakışmayacaksınız, aynı şekilde yüreğine yakışan aşk da solabilir veya değişebilir.