Ikinizinde hatalı olduğu noktalar. var tabiki mesajı atarmısınız yoksa onun atmasınımı beklersiniz?
gurur yaparım ilk mesajı atmam
atarım ne olucak seviyorum be
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olur ki bir gün sevgilim olursa öpüp başıma koyarım. Kavga etmem :) .
Haksızsam sakinleşince atarım ama haklıysam asla atmam
Cevap
3Cevap
Cok seviyorsam atarim
Çok fazla seviyorsam atarım. Diğer türlü çok zor.
Offf bir sevgilimiz yok ki gurur yapalim
Gurur yaparim
Genelde erkekler gurur yapıyor nedenini anlayamıyorum ama :D
Normaldede gurur yaparim sevgilim olmasina gerek yok kalp kirilinca bir kez bir daha zor duzeliyor.
Mesaj atmam direk gider ağzına z*çarım:)
Atarım.
Hangisiyle? 🙈🙈
Atarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar