Selammms ✌️
İlişkilerinizde ilk “sevdiğini” söyleyen siz misiniz yoksa karşı taraf mı? 😋

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic
Beni seve seve hadi canına bas..
Selammms ✌️
İlişkilerinizde ilk “sevdiğini” söyleyen siz misiniz yoksa karşı taraf mı? 😋

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic
Beni seve seve hadi canına bas..
#SelamGençlik 🍀🍀
Sevdiğim erkeğin gözlerinin içine hayranlıkla bakarak "seni seviyorum" içerikli aşk itirafını kendimi adeta ruhen savunmasız, ruhen çırılçıplak, ruhen en aciz ve egosuz bırakarak, gururumu hiçe sayarak söylememi o erkeğin kesinlikle öncesinde samimi, kâlpten tavırlarıyla ve sağlam, sağlıklı, güvenilir karakteriyle ispat etmesi şart. Bana bu güveni vermeyen ve sevgimin kıymetini bilmeyecek birine kıyamet kopsa demem seni seviyorum, net..🍀🍀
#TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
Ben hangi taraf olurum bilmiyorum hiç ilişkim olmadı çünkü hayatımda tek bir kişiye sevdiğimi söyledim içimdeki duyguları gerçekten itiraf ettim tek bir kişiye seni seviyorum dedim oda pişman etti zaten bir daha da diyeceğimi zannetmiyorum ve artık bir daha sevsem bile bu sevgiyi göstereceğimi zannetmiyorum hak etmiyor çünkü hiçbir erkek hak etmiyor hepsi aynı
Ölsem söylemem karşı taraftan beklerim 🫣sadece ona karşı davranışlarım değişir birazcık
Helal olsunduuu 😃
teşekkürler olsunduu🥳
Ricalar tatlım
Bu iki kelimeyi yan yana getirmek oldukça zor benim için.. Seviyor olsam da bu böyle..
Şu anki ilişkimde kimin dediği biraz karıştı sanki ama olsun, ben duydum.. 💚🧿
Karıştı mı? Nasıl :D
İnkar ettin ama ben duydum artık.. Geçmiş olsun.. 😄
Gerçi yine tekrarladın, pekişti.. 😇
Öhöööm bi saniye önceliği sana bıraktım :D
Geçti artık tatlım.. 😄
Beni deli etme :D bu soruyu bu yüzden sor dedin dimi “az deli edeyim şunu” sshsjsj
İtiraf et artık, tamam.. 😅
Hahaha kes :D
Teşekkür ederim hayatım.. 💋💚
Rica ederim 1Tanem ♥️
Cevap
42Cevap
Selam gadası 🙃
Genelde ilişkilerde hep erkek sevdiğini söylüyor. Kadınlar karşı tarafın sevgisinden emin olduktan sonra sevdiğini dile getirmeyi tercih ediyor
içimden geldiyse söylerim
illa karşı taraftan beklemem içimden geldiyse bitmiştir o iş akar gider duygular..
Genel olarak sevgiye karşı mesafeliyim. Bu herkese karşı böyleydi. Gerçekten sevdiğimi hissedemiyorum. En ufak bir rahatsız edici davranışta o kişiye olan sevgimi sorguluyorum. Aile fertlerinde de aynı şey geçerli.. Küçükken bana “anneni mi yoksa babanı mı daha çok seviyorsun?” dediklerinde kimseyi sevmiyorum derdim. Şu an için de bu şekilde düşünüyorum. Değişmedi düşüncelerim...
Sâdece bir kişiye sadece hoşlandığımı söyledim, pişman olduk sonra tabi. 😃
Bunların sonu hep pişmanlık 😅
Sülemem, dökülsün önce bakalım bi'..
Desemde ne b*k yiyeceğim belli olmaz benim.
Shsjdjs 😃😃
İkimizde söylüyoruz ama genelde ben diyorum, beni seviyor musun? 😄
Ama en başta kim söyledi?
Bir kez söyledim... ondan sonrada sevgi kavramini unuttum😤
... şimdilerde top karşı taraflarda lakin ben sıkı bir kaleciyim kimse kolay kolay gol atamaz 🦹
şimdiiii
benim durum biraz farklı hiç ilişki yaşanmadı yani biraz acemiyim yardım isterim bu konuda :D
söyleyebilir miyim diye izin alırım söyle derse söylerim :D
Ben söylerim ya çok da kafaya takmıyorum böyle şeyleri ne olacak sanki ben söylesem ne olur o söylese ne olur kabul etmeyecek olduktan sonra kim söylerse söylesin olmaz zaten
Seversem soylerim... Bence bunda ayrım olmamalı. Kalbin ne diyorsa söylemeli insan. Ya kaybet ya kazan. Arafta kalmak bana gore degil...
Çoğunlukla karşı taraf söyler, ben ise gerçek seversem söylerim.
Nezaman gerçek oldu ki, ben söylemiş olayım..
Sevmediğim biriyle bir ilişkim olmaz seversem söylerim tabikide ilk o söylemiş ben söylemişim önemli değil
Genellikle karşı taraf der ama seversem derim önemli olan demek değil ki zaten hissettirmek kalbe dokunmak.
O söylemezse ben kesin söylüyorum.. zaten itiraf etmeden önce de hareketlerimle davranışlarımla baya bi belli ediyorum 😇☺️
Ben asla gurur yapmam onda varsa tabi ağzından laf almaya çalışırım ama onun gibi gizli saklı davranmam direk söylerim
bilmem hiç bunu düşünecek kadar hesaplı kitaplı bir kadın olmadım
içimden gelirse söylerim
içinden gelirse söyler...
Sevdiğim zaman söylerim ama bu baya bir zaman alır. Ergen gibi 2 hafta manita olup , seviyorum ölüyorum falan demem.
Genelde ben söylüyorum sonra farkediyorum ki sevmemişim kötü oluyo acık
İlk ben hissediyorsam ilk ben söylerim , benim için o demiş ben demişim önemi yok
Sevildiğimi duymadan, sevdiğimi söylemem :)
Prensip meselesi
Ben oluyorum genelde sanki ben kadınım o erkek 😂kızın odunu vardır ya işte o hep bana denk geliyor
Ben söyleyemem ya.
Karşı tarafın demesini beklerim ilk..
Ben oldum ve bundan gocunmadım hiçbir zaman.
Tabiki de karşı taraf. Sümüklülere bide ben mi teklif edicektim 😂
Şu ana kadar sevdiğimi hiç söylemedim bundan sonra da söyleyeceğimi sanmıyorum
Bende böyle saçma bir huy var. Aşkımdan ölsem de gidip ilk ben söylemem asla.
Erkek olduğum için hep karşı taraf benden bekliyor atağı
Henüz birine bişey demedim öyle hislerim olmadığı için. Bu sebeple ilk karşı taraf söylüyor.
Karşı taraf söylemeden ben söylemem. Önce emin olmam gerekir.
Karşı taraf söylüyor heralde benim jetonum geç düşüyor
Hiç fark etmedim bunu. Ama sanırım ilk diyen bendim. Ben seviyorsam tutamam icimde.
benım bıldıgım karsılıklı olur bu ama , bilemedim şimdi.
Hoşlanmışsam belli ederim, doğrudan söylemem ki bana olan ilgisini görmek isterim.
Vallaha bilmiyorum ki. Hiç çetelesini tutmadim 🙂
Evet söylerim açık sözlüyüm aşıksam sonuna kadar söylerim
Seven sevdiğine sevdiğini söylesin ilki sonu yok
Hep karşı taraf. Ben direk yapışmam. O bi olumlu adım atarsa öyle yoksa Allah yolunu açık eylesin
Fark etmiyor.. O an ki hissiyat yoğunluğuna göre spontane gelişiyor..
İkimizde itiraf etdik 😄@schutzstaffel❤️💋💕💕💕😘😘
Genelde ben söylüyorum 😁
karşı taraf önce der genelde yani benim için zor olduğundan değil böyle şeyleri hemen söyleyemem öyle herkese
ne fark eder ki ha ben ha o
Olmaz fark eder :D
ödül mü var sonunda önce kim söyledi diye 😂
Yok ilerisi için önemli :D
Ben söylemem çok isteyen varsa gelir söyler onlarla uğraşamam
hic kimse. hayatimda kimseden hoslanmadim, hoslanacagimi da dusunmuyorum.
Ben güzeller güzeli bir kızla tanışsam bağıra bağıra seni seviyorum derim
Seviyor olsam da sesimi çıkarmam, olacak ise bir şeyler ilerleyen zamanlarda elbette olur.
Kadınların dürüstçe duygularını açıp seviyorum dediği nerde görülmüş, her şeyi erkeklerden bekliyor çoğu. Duygularını ifade eden adamları da aşağılayıcı sözlerle reddediyorlar.
söylemem, karşı taraftan beklerim 😅
Bu ben 😌😅
Hoşlanıyorsam söylerim. Beklemem öyle...
Seviyorsam söylerim kasmam
Söyledik te ne oldu?
Muhtemelen benimdir.
ilk ben söylerim
Ben söylemem ama belli ederim
Genelde karşı taraf oluyor
İçimden gelirse tutmam
Evet ama 2 yıl sürdü aşk
Ben oldum, pişmanım, hiç değişmedi
Hatirlamiyrm 4 aydir hayatimda biri yok 😂
Ben bennnnn kahretsin çok sabırsızım😌😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?