Bir tartışmada, haksız da olsa sevgilinizi savunur musunuz?

Bir tartışmada, haksız da olsa sevgilinizi savunur musunuz?

selaam. bugun bi konusmaya kulak misafiri oldum da. x kizla bi y kiz tartismis ve de x kizin sevgilisi kiza, y kizin ve baskalarinin yaninda “sen haksizsin, sacma dusunuyorsun” demis. dusundum de baya kirici, uzucu, aglatici. ben haksiz da olsa baskalarinin yaninda asla kucuk dusurmem ve savunurum, haksiz oldugunu kendisine bas basayken soylerim. o neymis oyle ya milletin icinde laf soylemek? biz sevgilimizi sokakta mi buldukk 💕🌸🧚🏻✨🤍

Bir tartışmada, haksız da olsa sevgilinizi savunur musunuz?
Cevapla