Sevgilinizle tartıştığınızda haksız olsanız bile üste çıkmaya çalışır mısınız?

Selam KS ahalisi! Bu tavır genelde, narsist kişilikler tarafından uygulanan bir davranış biçimidir ama bazı insanlar, haksız olmayı asla kabul edemediği için; bir tartışma esnasında haksız olsalar da zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırlar.. Sizde durumlar nasıl? Haksız olduğunuzda özür mü dilersiniz yoksa özür mü diletirsiniz?
Her iki cinsten de dürüst cevaplar bekliyorum...
Her iki cinsten de dürüst cevaplar bekliyorum...
Sevgilinizle tartıştığınızda haksız olsanız bile üste çıkmaya çalışır mısınız?
Cevapla