Bazi zamanlarda bir taraf alttan almaz ise ilişki daha da kötüye gider. Siz iliskiniz için alttan alır mısınız?



Evet.. olay sen haklısın ben haklıyım olayına döndüğünde zaten alışverişe ticarete muhasebeye döner.. kimin kazandığının önemi yok.. aslolan mutlu olmak!
Ancak bunun suistimal edilmesine sömürülmesine bir yerde dur derim ve durduğum çizgiyi astirmam! İşte orada film kopar..
Haklıysam alttan almam.
Sonra sürekli beklenti içine giriyorlar.
Ben hep alttan alıyorum , alttan alırkende sabırla bekleyorum üste çıkacağım zamanı , nasılsa ben haklıyım😊
Hakliysam onun alttan almasi lazim o hakliysa da benim hayir alttan almam genelde
Cevap
10Cevap
Haklıysam karşımdakinin bunu kabul etmesini beklerim. Haklıyken alttan alınmaz. Haksızken üstte mi çıkacağız bu sefer
Haklı ve haksızlığa bağlı.. olayları büyütme taraftarı değilim istersem oda tabi...
Sabrımın sınırını geçerse.. ne hali varsa görür.
Olmam. Fakat eger sonrasinda ozur dileyecek yani ani ofkeyle birsey yaptiysa o vakit alttan alabilirim diger turlu ne ugrasicam...
Ben alttan almam sanırım.. bilemedim şimdi🤔gıcığım uyuzum sinir etmeye bayılırım.. sonuç : hava, su, yol olarak geri döner bana..
Ben genelde duymazdan gelirim... çekirdek getirir gıcıklığına çitlerim yorulunca susucak zaten.
Karşındaki kadın ise laf yetiştiremezsin kardeşim haklı da olsan sonunda onlar haklı çıkacakları için baştan itibaren alttan almak en iyisidir
Bazen alttan alırım bazen ben tepesine çıkarım. O anki ruh halime göre. :)
Alamam sürekli alttan almak bir süre sonra alışkanlık haline gelir
Alttan alinca bir sure sonra hoc cekilmez oluyor ilişki
Elbette ama büyük konuşmamak lazım o anki psikolojiyle kendimi dizginleyemezdim belkide
Ikimizde birbirimizi alttan alacaz hep bir taraf olmaz
Olmam çok seviyorsam belki olurum ama o da beni seviyorsa
1-2-3 olur sonrası olmaz
Her zaman makul ve altan alan taraf oldum.
Tabi karşı tarafın egosu tatmin oluyor hoş olmaz mı?😊
Hayır alttan falan almam.
Olurum sinirim öfkem çabuk geçiyor.
Yerine göre evet. Her zaman alttan almak olmaz..
Duruma göre. Her zaman olmamalı
O anki psikolojime bağlı
Yeri ve zamanına göre alttan alabilirim
Hep alttan aldım o yüzden degersizlestim
hakliyken alttan alamam
haksizligini kabul etmeyen bir kizla isim olmaz.
Ben haklıysam alttan almam zor biraz
Alttan almam.
Değer verirsem alırım
yeri geldiginde konuya göre evet
Aynen katılıyorum
Oluyorum bazen
ahh ahh :D
Ben hep üstteyim 😉
Alttan alır onu uzmem
Olurum..
Alırım.
olmam
imkanı yok...
Almam altan
hayır.
Olamammaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar