Evlenme teklifinin üzerinden 1 yıl ayrılmamızın üzerinden 10ay geçti ve ben hâlâ bıraktığı yerdeyim ne yapacağım?

Bu ayrılığa nasıl alışacağım sanki bana hiç ayrılmışız gibi gelmiyor hayat bizi bir yerlerde tekrardan biraraya getirecekmiş gibi hissediyorum sadece bir süreliğine ayrı kalmamız gerekiyormuş gibi hissediyorum çok saçma onsuz hayatımın tadı yok
Evlenme teklifinin üzerinden 1 yıl ayrılmamızın üzerinden 10ay geçti ve ben hâlâ bıraktığı yerdeyim ne yapacağım?
Cevapla