3 yıllık ilişkim vardı düğüne 2 ay kala ayrıldı benden ne yapmalıyım?

3 yıllık bi ilişkim vardi beni defalarca aldatti affettim beni hiç arayıp sormuyodu falan 2 ay kala canımli napiyoooosun diye uzaltilms şekilde yeni girdigi isyerinden ise yeni girmiş bi kızla mesajini gördüm üste çıktı aramız açıldı baya 2 gun sonra gece 4 de kadar bi mesai yaptı parasız dedi bana kırmamak için bende isyerinden birini aradım bedavaya insanmi calistiriyosunuz diye oda eski is yerinde birinin numarasiymis tüm yaptıklarının üstünü kapatip beni suçlu buldu 2 ay kala düğün salonunu iptal ettirdi herseyi sildi ayrıldı benden ben defalarca aldatmasın rağmen affettim o canm mesajini bile o yapmams gbi üste ckti beni suçlu ckrdi is mevzusuna bağladı ayrildik ne yapmalıyım artık tüm emeklerim boşa gitti

3 yıllık ilişkim vardı düğüne 2 ay kala ayrıldı benden ne yapmalıyım?
Cevapla