2 senelik ilişkim evlilik konusuna gelemiyor ayrıldım iyi mi yaptım?

Bana olan sevgisi akrabaları ailesi ile tanıştırması arkadasları ile tanıştırmasıbazen yok ilerde çocuğumuz olunca söyle yapalım vs demeleri iyi guzel ama ne zaman konuyu açsam son boyle oluyor sadece emin olmak istiyorum konuşmuyor bişy ayrılmaya getiriyor konu açılınca benim için her seyi yapıyor ama konu ciddi şeylere gelince hep boyle buz gibi sizce neden boyle bitmesi daha mi iyi old
2 senelik ilişkim evlilik konusuna gelemiyor ayrıldım iyi mi yaptım?
2 senelik ilişkim evlilik konusuna gelemiyor ayrıldım iyi mi yaptım?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Gunceeeeeeeetııroolllllkfuoğpğ
2 senelik ilişkim evlilik konusuna gelemiyor ayrıldım iyi mi yaptım?
Cevapla