1.5 yıllık ilişkim var, herşey çok iyiyken evlilik hayalleri kurarken sevgilim beni terk etti sizce ne yapmalıyım?

Artık beni kıskanmıyormuş
tamamen onun olmuşum
heyacan alamıyormuş git gide azalmış
yaptığım her şey çok sıradan olmaya başlamış
artık beni istemiyor
kısaca nedenler bunlar
ayrılık tarihi haziranın ortası
sadece ayrıldıktan üç gün önce kız arkadaşlarına fotoğraflarımızı attı sevgilim diye en güzellerini istedi benden (ailesi bakar diye telde saklamıyordu)
ablasının düğününe eniştesi beni çağırdı ayrıldığımız günün ortasında inşallah gelirim abi cevabıma tabiki hemen gelirim desene deseydin falan dedi düşünün ayrıldığımız gün oldu bunlar hatta anneme gösteririm seni sakallarını kes falan gibi konuşmalarımızda var , yani benim anlama olanağım yok şu an seni istemiyorum diyor başka bişey demiyor
1.5 yıllık ilişkim var, herşey çok iyiyken evlilik hayalleri kurarken sevgilim beni terk etti sizce ne yapmalıyım?
Cevapla